• AI-Sanomat
  • Posts
  • ✨ 46: AI-työkalut Excelin tueksi

✨ 46: AI-työkalut Excelin tueksi

PLUS: Uusi AI-työkalu joka luo koodia suoraan käyttöliittymän kuvasta

Tervehdys lukija! 👋 

Tällä viikolla tapahtui taas valtavasti mielenkiintoisia juttuja AI:ssa. Olemme käyttäneet tuntikausia parhaiden sisältöjen löytämiseen juuri sinulle.

Viikon mielenkiintoisia sisältöjä:

  • 🗞️ UUTISET: Teknologiajätit, kuten Microsoft, Google ja ByteDance, vievät tekoälyn uudelle tasolle tuomalla markkinoille älykkäitä agenttijärjestelmiä, automaattisia oppimistyökaluja ja koodausratkaisuja, jotka lupaavat mullistaa arjen tehtäviä ja kehitystyötä, mutta nostavat samalla kysymyksiä tietoturvasta ja vastuullisuudesta.

  • 🛠️ TYÖKALU: Uusi AI-työkalu joka luo koodia suoraan käyttöliittymän kuvasta

  • 🛠️ TYÖKALU: AI-päiväkirja joka auttaa selkiyttämään ajatuksiasi

  • 🛠️ TYÖKALU: AI-työkalut Excelin tueksi

  • 💡 VINKKI: : 5 tapaa joilla AI-analytiikkatyökalut tekevät sinusta paremman markkinoijan

  • 💡VINKKI:Näin parannat hakukone-sijoituksia ChatGPT:n avulla

Uutisnostot viikon ajalta

Bottiverstas – Yrityksesi AI-kumppani

Bottiverstas on pieni mutta pippurinen AI-toimisto, joka auttaa sinua:

Mikäli haluat kuulla ilmaisen konsultaation tekoälyn hyödyntämisestä juuri sinun yrityksessäsi, nappaa tästä 15-30 min. vapaamuotoinen etäkahvittelu 👇

TYÖKALU
Luo koodia suoraan käyttöliittymäkuvien perusteella

Kombai on uusi tekoälytyökalu, joka muuntaa käyttöliittymäsuunnitelmat suoraan siistiksi ja ihmismäiseksi HTML-, CSS- ja React-koodiksi ilman ylimääräisiä vaiheita. Tämän työkalun avulla kehittäjät voivat keskittyä tärkeämpään logiikkaan kuin rutiininomaiseen koodiin. Tiedän, näitä vastaavia työkaluja tuntuu tulevan nyt kuin sieniä sateella, mutta mikäli olet kehittäjä kannattaa tämä tsekata!

Hyvät puolet:

  • Automaattiset muunnokset koodiksi: Kombai tuottaa koodin suoraan suunnittelutiedostoista ilman elementtien nimeämistä tai ryhmittelyä.

  • Siisti ja looginen koodi: Koodi sisältää ihmismäiset komponenttinimet ja selkeän rakenteen, joka on helposti luettavissa ja muokattavissa.

  • Monipuolinen: Tukee Reactia ja HTML/CSS:ää, ja CSS

    voi tuottaa myös Tailwind-muodossa!

  • Vähemmän manuaalista työtä: Ei tarvetta monimutkaisille asetteluille tai lisätagitukselle Figma-tiedostoissa.

Huonot puolet:

  • Virheherkkyys: Joissakin tapauksissa voi tuottaa epäselvää tai epätäsmällistä koodia, jos suunnittelutiedostossa on visuaalisia poikkeamia.

  • Käyttörajoitukset: Tukee pääasiassa vain Reactia; muita kehittäjäympäristöjä varten voi olla tarpeen tehdä manuaalisia muokkauksia.

  • Riippuvainen designin selkeydestä: Monimutkaiset tai huonosti strukturoituneet suunnitelmat voivat heikentää koodin laatua.

Yhteenveto: Kombai on merkittävä askel kohti automatisoitua ja ihmismäistä käyttöliittymäkoodin luomista. Se säästää kehittäjien aikaa perusrakenteiden kanssa, mutta saattaa vaatia hienosäätöä monimutkaisempien käyttöliittymien kohdalla.

Tutustu työkaluun täällä: https://kombai.com/

Vinkki
5 tapaa joilla AI-analytiikkatyökalut tekevät sinusta paremman markkinoijan

Tekoälyn käyttö markkinoinnissa on tullut jäädäkseen, ja sen avulla markkinoijat voivat paitsi säästää aikaa myös optimoida toimintaansa tehokkaammin. Tässä allaolevassa tiivissä vinkkilistassa käymme läpi viisi keskeistä tapaa, joilla tekoälypohjaiset analytiikkatyökalut voivat tehdä markkinoinnistasi älykkäämpää ja tehokkaampaa.

1. Tiedon analysointi

Tekoäly analysoi dataa nopeasti, jolloin markkinoijat voivat syventyä asiakasdatan hyödyntämiseen. Analytiikkatyökalut tarjoavat näkemyksiä, joiden avulla voit ymmärtää, mitä asiakkaasi todella haluavat ja missä he viettävät aikaa.

Esimerkiksi työkalut kuten Audiense ja Brand24 auttavat seuraamaan sosiaalisen median keskusteluja ja sentimenttiä, mikä antaa arvokasta tietoa brändin vaikutuksesta.

2. Brändin mielikuvan analysointi

Uusien tekoälytyökalujen, kuten HubSpotin AI Search Graderin, avulla voit arvioida, miten brändisi näyttäytyy hakukoneissa ja sosiaalisessa mediassa. Tämä on erityisen hyödyllistä brändiposition analysoinnissa, varsinkin, kun markkinoinnin ja hakukoneiden tekoälytrendit muuttuvat jatkuvasti.

3. Personoinnin kehittäminen

Personointi on kriittinen tekijä asiakasuskollisuuden ja luottamuksen rakentamisessa. Tekoälypohjaiset työkalut, kuten Optimizely ja Albert.ai, mahdollistavat ennakoivan personoinnin, jolla voidaan suositella tuotteita asiakkaiden ostohistorian perusteella ja ennustaa kampanjoiden tuloksia. Tämä auttaa markkinoijaa vastaamaan paremmin asiakkaiden yksilöllisiin tarpeisiin ja mieltymyksiin.

Tilaa AI-Sanomien Plus-jäsenyys niin näet loput sisällöstä

Tilaamalla AI-Sanomien maksullisen jäsenyyden saat pääsyn kaikkiin uutiskirjeen sisältöihin sekä tuet Suomen parasta AI-mediaa.

Already a paying subscriber? Sign In.

Miksi tilaus kannattaa?:

  • • Pääsy kaikkiin maksullisiin oppaisiin
  • • GPT4o-botti käytössäsi rajattomasti
  • • Webinaari-tallenteet
  • • Näet kaikki uutiskirjeen sisällöt, uudet AI-työkalut sekä vinkit tekoälyn käyttöön.

Reply

or to participate.